Merhabalar bizde 27+1 iz 😊teyzeleri 27 Ağustos gözüküyor bizim de normal yada sezeryan konuşmadık doktorla ama ben normal istiyorum Allah kısmet ederse 😊 Rabbim hepimize kolaylık versin yardımcımız olsun arkadaşlar sıcaklar başladı ve ben hiç olmadığı kadar terliyorım bunalıyorum 🙄🙄