Ebrs Hemşireler yardımcı olmuyorlar mı size? Bebekler ilk doğduğunda 5-10 damla süt bile onlara yetermiş. Elle sağım deneyebilirsiniz, masaj yaparak, sıcak havlu ile rahatlatarak göğüsünüzü kendiniz sağabilirsiniz eğer şuan acı varsa. Daha sonra göğüs uçlarınıza hava alan bir kalkan kapatın ve dinlendirin. Kanıyor/acıyor diye emziremezseniz eğer göğsünüz için kötü olurmuş, acısa da kanasa da emzirin diyor hemşireler hem böylelikle iyileşme sürecini de hızlandırırsınız. Anne sütü göğüs ucu yaralarına en iyi ilaçmış :)