Minik1anne Ebrs benimde vücudum çok hassas fakat arastirdigim kadarıyla iyi arastir ondan sonra karar ver
Doppelherz Ebrs evet ben aldım, cekim gücü çok iyi inanın ve acıtmıyor masaj modları da güzel . Hastane tipine cok yakın ama acıtmıyor bence gonul rahatlıgıyla kullanın hem usb özelliği var illa prize takmanıza gerek yok powerbank ile bile calısıyor
Selvis Ebrs gerçekçi olalım ki hiç bi şey doğal İnanın yerini tutmaz canım. Bebek emişinden daha fazla hissedilir tüm pompalarda Zaten. Ama piyasada kullanıp herkesin memnun kaldığı bi cihaz. Ablam da prematüre ikizler dünyaya getirdi aylarca avent le sağıp hastaneye süt taşıdı. Sizin iki katınız kadar Sağım yapmıştır yani ikiz olduğundan . Çok memnun sorana tavsiye ediyor hep.
Ebrs Selvis evet tabiki dogalin yerini tutmaz ama bazen mecburiyetler söz konusu olabiliyor maalesef , haklisiniz 😔 evlatlar icij dayancaz artık napalim yeterki iyi olsunlar
Selvis Ebrs inşallah canım . Bebeğim kaç haftalık dünyaya geldi peki ne kadar kalcak hastanede belli mi
Ebrs Selvis 34 haftalik dunyaya geldi ama ne kuvozde kadar kalacak belli degil maalesef. Midesine hortum indiremiyorlarmiş ondan dolayı da ameliyat gerekebilirmiş 😔
Ebrs Selvis 34 haftalik dunyaya geldi ama ne kuvozde kadar kalacak belli degil maalesef. Midesine hortum indiremiyorlarmiş ondan dolayı da ameliyat gerekebilirmiş 😔
busubusu Ebrs ablalarmdan biliyorm canım en iyisi lansinoh bebek uyaranı veriyo önce sonra sağım yapıyo
Ytugcek Ebrs ben mamajoo nun çiftlisini kullaniyorum , sakin alma. Delik kısmı küçük olduğu için süt dışarı akıyor bazen. Şimdi ki aklım olsa avent alır geçerdim.
Ebrs Ytugcek hadi ya, mamajooyu cok övmüşler ama, sadece sütü disari akıtıyor degil mi acitma yada yara gibi bir problem oldu mu sende
busubusu Ebrs direk sütü çekmeye başlamıyo canm memeyi hazırlıyo bebek aranır gibi hafif hafif yapıyo belli bi süresi var snra dağıma başlıyo
Ytugcek Ebrs yara yok bende zaten bunun için gümüş kapakları şiddetle öneririm. Ilk başta düşük ayarda çalıştırıyorum, sonra göğüs biraz rahatlayınca bikac tık arttırıyorum şiddetini
Tugba2626 Ebrs mamajoo aldım . Memnun kaldım. 12-13 falan çekim derecesi var masaj moduda var . En düşükten çalıştırırsın acıdığı an bir üst seviyeye geçmezsin 320 tl
Ebrs Tugba2626 büyük bir ihtimalle mamajoo düşünüyorum, çoğu anne onu öneriyor gördüğüm kadarıyla. Insallah yavrularimiza şifa olur o sütler 🤲
Ebrs Elwing6 sezeryan düşünüyorsanız önceden hazır edin bence ama henuz dogum sekliniz beli değilse bekleyin