Gzmmtrkmn Ebrs ayni durumdayim. Erken dogum yaptim yaklasik 1.5 haftadir sagim yapiyorum pompayla. E bebek den mamajoo aldim ve cok memnunum canim. Pompa kisminda slikonu var acitmiyor hastanedekiler gibi. Cekimi de guzel, ben memnunum.
Ebrs Gzmmtrkmn hmm bi bakayim hemen omada siteden, insallah acitmqz ya hastanedekiler insanin canını cekiyo resmen😔
Kader5516 Ebrs ebebeğin sitesinde baby plus elektrikli göğüs pompası yazarsanız yorumları ve ürün içeriğine bakabilirsiniz fiyatı diğerlerine göre daha uygun ve önce masaj yaparak başlıyor
Bertevc Ebrs destekli kullanan çok arkadaşım oldu ben kullanmadım ama onlar acıtmıyor dediler baya memnunlar, bende medela almayı planlıyorum
Ebrs Bertevc himm sitede falan bulabilir miyim acaba bi bakınayım, belki yorumlarina bakabilirim en azindan canim teşekkür ederim
Tugba2626 Ebrs mamajoo aldım . Memnun kaldım. 12-13 falan çekim derecesi var masaj moduda var . En düşükten çalıştırırsın acıdığı an bir üst seviyeye geçmezsin 320 tl
esractn Ebrs lansinoh kullaniyorum bende 34 gündür ikizlerim kuvözde. Hastahaneninki ilk zamnlar bnmkinide cok acitiyodu
Mayasey Ebrs süt sagma makinesiyle sağma sakın. Philips avent almıştım hastaneye götürdüm ve ben de sezeryan oldum. Çok az kullanmama rağmen yara yaptı. Hemşireler elle sağım yap dediler. Şuan 6. Günüm ve sütüm gayet güzel geliyor. Tabi ki daha da artacak. İlk birkaç gün zordur ama yavaş yavaş normale dönüyor.
Ebrs Mayasey valla hemsireler direkt zorla makineyle sağdılar, bende bi bildikleri vardır diye mecburen sağdım ama gel bide bana sor acısını
2cocuk2kopek Ebrs canim daha kullanmak nasip olmadi ama e bebekten baby plus aldim elektrikli tek baslikli.