Alarasel ya ne saçmalıyorsun ben ironi yaptım ne kötü dileği. Yazdığımı anlamicak kapasitedesin anlaşılan. Herkül’ün bir sürü kişi şeker ile alakalı post açıyor ama hala kimse bilinçlenmiyor ya ne kadar önemli bişey bu sen bunu yükleme yaparsan ve şekerin çıkarsa o zaman anlicaksın. Her şeker kontrolü yapıp şekerin yüksek çıktığında, yediklerine dikkat etmene rağmen şekerinn normalin üstünde olduğunu gördüğünde moralin bozulup anlicaksın. Ben bu durumu yaşıyorum çünkü. Ve ben dikkat etmeme rağmen bir küçücük çikolata için ağladığım halde yemeyip yine de şekerim yüksek çıktığında anlıyorum bu şekerin ne kadar zor olduğunu. Peki ya yüklemeyi yaptırmayıp şekerim olduğunu öğrenmeseydim ne olacaktı?