Alarasel herkes birşeyler diyodu yok tehlikeli vs diye doktoruma danıştım böyle böyle diyorlar dedim risk olsa ben sana yaptır dermiyim dedi benim gittiğim yaptırayım dedim vezneye vardım 390 tl dedi sinirlendim yaptırmadım heryerde 30/40 tl zaten her gittiğimde baya tahlillere para veriyordum gereksizmiş hepsi şimdi hiç birşey yaptırmıyorum bi muayene parası bi nst parası veriyorum soyguncular resmen 47 tl nstye veriyorum ve karşılaştırıyorum diğerleri ile bazı hastaneler ilk gittiğinde bir kereye mahsus 10 tl alıyo ben 47 TL’yi her seferinde veriyorum başlarda bilmiyordum bilseydim doktorumu değiştirirdim sonlara doğru öğrendim şimdi doktorumu değiştirmek istemiyorum herşeyimi biliyor zaten kaldı 40 gün