Alarasel ben yaptırdım. Hiçbir şey olmadı. Koladan daha az şekerli bir şey içiyorsun kanındaki yükseliş takip ediliyor. Bu seviyeye bakılmadan gebelik şekerinin varlığı ve buna bağlı sorunlar (iri bebek, su fazlalığı, vs) nasıl tespit edilecek ve önlem alınacak? Bana gerekli bir test gibi geliyor ve neden bu kadar korkulduğunu anlamıyorum. Sıradan bir aburcubur bile daha şekerli.