Alarasel önce açlık ve tokluk şekerini ölçüp ve bazı başka testleri yapıyorlar. Herkese hemen şeker yüklemesi yapmıyorlar. Test sonuçlarına göre karar veriyorlar. Bu sabah kan verdim yarın sonuçları alıp doktoruma yollıcam. Eğer şüpheli bir durum varsa ve doktorum uygun buluyorsa şeker yükleme testini de kabul edicem. Araştırma yaptığımızda canan teyzeden başka bu test için kötü yorum yapan kimse yok. Ve ben türkiyenin önde gelen doktorlarından birinin hastasıyım ve ona inanıyorum 15 yıllık doktorum ve tanıdığım başka insanlarında doğumunu o yaptırdı. Eğer testi yaptırmazsam ve gebelik şekeri hastalığım varsa bu test yapılmadan anlaşılması imkansız ve gerekli tedaviyi de olmazsam bebeğimde kalıcı hastalıklar çıkabilir hatta allah korusun daha kötüsü de olabilir. Onun için ben pozitif düşünüyorum.