Kesinlikle yaptirmalisin. Yüklenen şekeri gun icinde yedigin tatlilardan dahi alıyorsun. 50 mg bebeğe pekte zarari olmayan bir miktar. Limon sıkıp içersen daha kolay olacagini söylemişti doktorum. Ki oylede oldu. Bende 27. Haftaya kadar düşündüm korktum. Fakat yaptirmadiginda bebeğine verebilecegin zarar cok daha büyük olur. Simdi farkedilirse diyetle hallolur fakat ilerleyen zamanlarda farkedilirse insulin kullanman gerekebiliyor ve bu bebege ister istemez zarar verir canım.