Herkes fikrini yazabilir ama birine sebep olmak var bide sen yaptirmadin sende ve bebeğinde birsey çıkmadı belkide şansti ya o yaptirma diye dedigin kişinin şansı yoksa ya yedigi herhangi birseyden kendine ve bebegine birsey olursa bunun vebali büyüktür. Ben bu zamana kadar kimseden duymadim yaptirdim cocugumda bu oldu bunu yasadim ama yaptirmayip bi haber dikkat etmeden yemek yiyip kendine ve bebegine zarar veriyorsan ne yapacaksin.. iste ben bunu yapamam kendime de bebegime de