Mucizeemm Yigithamzaninannesi epidural istediğin zaman 2700 dedi ben ilk hamileliğimi öğrenince sormuştum 2300 demişlerdi zam gelmiş 😱
Sevim97 Yigithamzaninannesi 31 de bebek hareketlerinde azalma hissetim bana nts bağlan dedi bide bu hafta bağlan bayramda bağlan dedi
Yigithamzaninannesi Sevim97 o zaman bu hafta benden de isteyebilir çünkü ben perşembe nasipse 35 e giricem bakalım hayırlısı olsun ya kader de ne varsa onu yaşayacağız
fatosch Mucizeemm Benim muayene günüm 36. haftaya geliyor ama nst den falanda bahsetmedi hiç ayrıntılı bişey anlatmıyor.Geçmi kaldım acaba girmek için yoksa normalmidir?
Mucizeemm fatosch hangi doktora gidiyorsun canım? Gebelik gidişatıyla alakalı olarak kimini 35 de kimini 37. Haftada sokuyorlar nstye
Cankusssssss fatosch canim özgür mü demedi 32 de girmeye başladım ben istersen konus erkek dr bazen düşünemiyor kadınlar düşünüyor da
fatosch Mucizeemm Canım dr. özgüre gidyorum.Ama ben bu hafta 35 te olacam muayene günümde 37. haftada oluyorum
fatosch Cankusssssss yok hiç nstyle ilgili bişey söylemedi artık 2 hafta sonra randevuda belki söyler.
Busraerrr DiplomaliEvHanimi DiplomaliEvHanimi allah sabırlık versin canım.Bende gurbetteyim burda .İnanç beye gidiyorum ben memnunumda
Yigithamzaninannesi Annecik48 memnun oldum canım inşallah Refahiyede ki bayanlarla görüşebiliriz de ☺☺
Busraerrr Kızlar instagram hesabınız varsa yazın bakarsınız arkadaş oluruz birbirimize buralarda🥰 benim aydanbusraa
Mucizeemm aydaks canım doğum ücreti ne kadar diye sorunca direk bunu dedi ordaki kız 🤷♀️ yarın falan kontrole gidecek olan yok mu biri söylesin bize sorup 😂
Yigithamzaninannesi aydaks fark yok canım bana ikiside aynı fiyat dedi ekstra gece kalma parası 150 lira miydi neydi yalan olmasın sezeryan da bi gece fazla kalınırsa diye söylüyorum bunuda
Sevim97 Bebek33 aynen öyle sevmiyor konusunuda açmıyor tedirgin olmayın diyo sadece izin günlerinide söylemiyor hanımlar bu arada
Bebek33 Sevim97 inşallah hakkımızda en hayırlı olam olur.seçenek yok gidip geliyoruz hiçte az olmayan bi miktara her ay artıyor bide🤦🏻♀️
Yigithamzaninannesi Sevim97 ama izinli de olsa gelmek zorunda değil mi ben sordum bayramdan sonra burda mısınız diye o da aksilik çıkmazsa hep burdayım dedi