milayerli ben geçen ay sordum. Normal de sezeryan da 1300 dedi. Ama acaba hastane ne veriyor bizim ne götürmemiz gerekiyo vs bunları inanç beyle mi yoksa danışma ile mi konuşmalıyız onu kestiremiyorum. Birde fotoğraf video muhabbeti var. Acaba artı Bi ücret istiyorlar mı filan bunları öğrenmek istiyorum 🙄