mom101 ya yanlış anlamayın nolur iyi anlamda gülünüyor.Çok hoşumuza gidiyor kullandığınız dil ve kelimeler.Azericeye genel bir sempati duyarız bizler.Bizim konuşmalar da size aynı şekilde geliyor mu onu merak ettim ben 🤗 Bu arada oje ve aseton kimyasal diye çok önerilmiyormuş ben de yeni duydum.Ara sıra sürüyorum ama yine de.