Zmrtbdk bende tırnaklarım çok kötü durumda onun için özel olaraq tırnak için geller var aldım ama kullanmaya korkuyorum yan etkisi olur diye bide ben 8+3üm duyduğuma göre 8-10 haftalar arası çok kritikmiş ama ojeden vaz geçemiyorum tırnaklarımda kötü olduğu için ojeyle gizlemeye çalışəyorum