Gece gece beni yataktan kaldıracak yorumlar okuyorum ve korkuyorum gerçekten siz kadınlar ve ortak noktası hamilelik olan kadınlar , doğurgan,anaç kutsal sayılan kadınlar ve hatta içlerinde de geleceğin küçük kadınlarını barındıranlar nasıl bu kadar acımasız yorumlar yapabiliyorsunuz. Hadi diyelim hanımefendi çok talihsiz bir soru sordu bu soruyu kendi kızınız büyüyüp size sormuş olsaydı gerçekten tepkiniz böyle mi olacaktı? Esip gürleyecek miydiniz yoksa sakince izah mı etmeye çalışacaktınız ? Her olayı dini boyutuyla eleştirirken Karnınızda taşıdınığınız çocukların ilerde hangi inanca mensup olacaklarından emin bir şekilde mi konuşuyorsunuz? Fikriniz negatif bile olsa karşınızdaki hanımefendi de hamile ve onu hesaba katarak cevaplamanız gerekmez mi? Hani çocuğu için zararlıydı alkol peki bu tavırlar karşısında demoralize olması çocuğu için zararlı değil mi ?? herşeyin bir yolu yordamı var. Gerçekten pes. Keşke bu soru silinse de daha fazla kalp kırılmasa.