Buraya yeni üye oldum amacım bir şeyler paylaşıp şu sıkıntılı günleri atlatabilmekti. Size fikir soran birini ne hakla dinsiz ilan eder ya da anneliğini sorgulayabilirsiniz?
Böyle mi yardımcı oluyorsunuz birbirinize? "Müslümanım", "alkol" kullanan bir bireyim, "hamileyim" ve doktorum izin verdigi halde "tercih etmiyorum" ve bu "benim" kararım. Gerçekten okudukça ağzım açık kaldı. Uyarırsınız anlarım, içmemesini söylersiniz anlarım fakat başkaları üzerinden kendi anneliğinizi yüceltmek nedir yahu? Size iyi sohbetler diliyorum bu denli kafatasçı davranarak lütfen kimseye fikir vermeyin ziyadesiyle saçmalıyorsunuz ve kırıyorsunuz,sevgiler.