ZuhalDurmus cevap olmamasından cok sizinle tartısmak istemedigim icin uzatmıyor olabilir miyim acaba. Zira bilimsel aciklamaysa istediginiz,ablam amerikada yale universitesinde dahiliye doktoru , kayinpederim aile hekimi ve esimim dedesi cocuk doktoru.bu insanlarin tanidiklarinin da cevremde oldugunu dusunursek bir ordu doktor var arkamda. Sorunuz varsa en guzelinden danisir cevabini iletirim. Ben mesela onlara danismadan pek hareket etmiyorum.edindigim bilgileri ya onlardan tedarik ediyorum ya da uluslararasi dergilerde yayinlanan makalelerden veya akademik kitaplardan buluyorum.bilimsel arastirma nasil yapilacagini da kings college london da yardimci docent olan esimden ogrendim.Demem o ki beni bilimsel olmayan seyler soylemekle sucladiysaniz benim de sizden iddia ettiklerinizin kaynagini sormaya hakkim var?mesela bazi doktorlar alkol alinabilecegini soyluyor demistiniz. Bu konuda en en azindan birkac makale okumus oldugunuzu dusunuyorum...plesentayla ilgili verdiginiz oranlari(%10 demistiniz sanirim) ilaclarin neden alinamayacagi konusunda da bazi iddialariniz vardi. Bana bu bilgilerin kaynagini yollarsaniz cok sevirim. Esim ve ablamdan dolayi Google scholara ve londradaki bircok kutuphaneye erisimim var. ingilizce veya turkce gondereceginiz her akademik materyeli okumaktan buyuk zevk alacagimi belirtmek isterim.Mutlu, saglıklı ve guzel bir hamilelik gecirmenizi dilerim.