Bugün kemotetapi ilaçlarının bile zararını engeleyen plasenta alkolü öyle yada böyle zaten içeri almaz . Dozunda kullanılan hiçbirşeyin kimseye zarraı olmaz. Öyle her yediğimiz içtiğimizi tölere edemeyecek bir anatomiye sahip olsaydık hiçbirimiz 40 yaşını bile göremezdik. Kimi içer kimi içmez, kimi yer kimi yemez. Kişisel fikirleri beyan etmek mantıklı ancak yargılamak, suçlu muamelesi yapmak hiçbirimizin haddine değil. Bizler burda merak ettiklerimizi sorarak bilinen doğruları, kişisel fikirleri değerlendirip kendi fikrimizle sentezleyip uygulamaya alıyoruz. Burda içme dediler diye içmeyecek iç dedler diye içecek kadar cahil insan olmayacağından. Daha ılımlı yaklaşım sergilesek çok güzel olur düşüncesindeyim. Sevgiler.