DOKTORA GITTIM bugyn. Ilkdefa cati muayenesi oldum, agrili bisey deil) iliski sirasindaki hissi aliyorsunuz neyse aciklikim yokdu, yumusamada yok( 5gun sonra yeniden cagirdi. Bebek de 3.580 fazla dedi yani daha kanala inmedigi icin herhalde dua edin kizlar kendi sancimla rahat normal dogum olsun (( 😔