Nata97 Esra7261 ben dun oldum bugyn nisanim geldi. 3gun oncede gelmisdi ama bugynki baya pihtilanmis ve rengide kahve pembemsi icinde ince ip gibi kan da vardi
ozgeoznur Nata97 sizi beklerken ben acil sezaryenle doğurdum 😍😍 darısı size olsun inşallah mübarek günlerde 🙏
Nata97 Doguruyorum bende) acilmam 3sm olmus) sancilarim artti, birazdan hastane gidicez simdilik evde cekiyorum hayirlisiynan kavusruz insAllah kadir gecesi yardimcimiz olsun amin 🙏🏻