Zehramom Nata97 ay darısı bana nişanım bile gelmedi 🤦🏻♀️ BakmKtan yoruldum bakmadığım bi zamna gelecek ha 😂
Nata97 Zehramom nisanmi degilmi bilmuyorumki yogynn deildi cunki peceteyle akintimda gordum hafif ip gibi kan davami gelmedi
AynurDemir Belimde hafif bi agri var. Bide bebek sanki asagi dogru baski yapiyor. Gecen aksamda boyle bi 10 dakika surmustu sonra gecmisti. Yine ayni oluyor dogum belirtisi olabilir mi acaba ?
Nata97 Seymanursrtp banyo yapicam, hurmani erken haftalarimda bigynde cok tuketiyordum bilmeden bisey olmamisdi bakalim iste
zeykob Nata97 canım aynıyız seninle 39+6 tık yok daha. Doktorum yürü, kendini yor dedi. 2 gündür eşimle günde 9 km yürüdük, ayaklarıma kara sular indi. Doğursam enerjim yok ama yine gelmiyor bebek.
Mucizesin Sevgikaya canım çık geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 Suni ve fitil hakkında biraz bilgi verir misin lütfen 🙏🏻Ben de deneyeceğim de
Sevgikaya Mucizesin teşekkür ederim sabah 10 gibi fitil koydular vajinaya fitil de file çorap gibi ince birşey can atıcı bi olayı yok saat 1 gibi de damar yoluyla suni sancı verildi yatarken sancıyı hissediyorsun tolere edilebilir ama ayaktayken çok rahat hiç anlamıyorsun rahat geçiyor bitiyor sonrası hızlı gelişiyor bi bakıyorsun anne olmuşsun bile :)) şimdiden geçmişler olsun. Hayırlı uğurlu olsun bebeğiniz 😘
Mucizesin Sevgikaya Amin Allah razı olsun. Peki sancılar gerçekten aralıksız mıydı ?? Ben daha cesaret edip yatış yapmadım .