edagoktug53 Nata97 40+3 olduk gelen giden yok. Hergün msj atan araya. Arayana insanlara cevap vermekten gına geldi. Doğurmadım doğuramadım napayım gelmiyor 😔
AynurDemir edagoktug53 ooo sen bizdende fenasın 40 + 3. Doktorun ne diyor pekii aliriz diyoe mu bekliyor mu
Nata97 KumvoLedkum 15i son kontrolumdu. Dedi iştr alltdan bakmıyım sinavimcin tetiklenir diye. 30a kadar zaman koydu gel dedi. Erkek canım sende?
KumvoLedkum Nata97 bende ozamandi galiba ama benimde normalde 39 olur dedim olmadi 40 buluyoruz acaba gitsemmi dedim dr yoksa sancimi gelsin gidim kararsiizm benimde kiz cnm
edagoktug53 Nata97 dün akşamdan beri düzensiz sancılarım var. Suan mesela baya kasıklarım agrıyor. Dua edin bana sürsünde doğurayım
Nata97 melek62 yaa olsaymış oyle sey keske. Mesela gun icinde fazla nerdivan kalkıp iniyom, haraketliyim falan bişey yok ama
melek62 Nata97 bende hic hareket etmiyodum yerimden kalkamiyodum kendini tasiyamiyodu vucudum ama dedigim gibi bebislere bagli bu durum hayirli kolay dogumun olur insallah
Ferihan Nata97 bende istiyorum artık ya 39+3 olduk nişanım geçen hafta geldi hatta ara ara hala gelmeye devam Ediyor 3 parmak kadar açıklık var ama sancı yok 🤧
havva_clk41 Ah ah 35 haftalığım ama o kadar çabuk zaman geçsin istiyorum ki hem çok yoruldum hemde yavrumu artık kucağıma almak istiyorumm 😏🤗
havva_clk41 Nata97 ben şahsen çok yoruluyorumm uyuyamıyorumm haraketlerim hep kısıtlı doğursam rahatlıycam galiba 😊
Sevgikaya Ay ben doğuruyorum ya 😂😂 39+4 sabah kontrol vardı 1 cm açıklık varmış sabah fitil verildi şimdi suni sancı alıyorum kafa çok güzel 😀
Ayse68 Nata97 seni cok iy anliyorum al bende de okadar, nisanim gelse ona bile sevincem umutlancam ama tik yok😔