Ayse68 Nata97 seni cok iy anliyorum al bende de okadar, nisanim gelse ona bile sevincem umutlancam ama tik yok😔
Tugbasengul Damlaamine benim riskli gebelikti düşük riski vardı sonra dan normale döndü ilk zamanlar çok oturdum ama son günler yürüyorum evde temizlik yapıyorum bana misin demiyor
AynurDemir Doguran var mıııııı bizde hala tık yok ? 39 + 3 olduk. Artik acaba adet tarihimi yanlis hesapladim da daha vakti var mı filan diye dusunmeye basladim 🤷♀️🤷♀️
Bgun AynurDemir Nata97 canım kilo durumu nasıl bebeğin çok kilo alıyor mu? Doktorun normal doğum zorlaşır fln dedi mi ?
AynurDemir Bgun en son 2 hafta once 3 bucuktu bidaha sormadim. Ama kafası birazcik buyuk oldugu icin sezeryanla alicak. Sezeryan ama sancı bekliyoruz yinede sancıyla sezeryana alirsam daha az kan kaybin olur dedi kan degerlerim biraz düsük 😔
Bgun AynurDemir Bende aynıyım sanırım 😔 37+1 deyiz kafası büyük baya kilosuda 3600 doktor geleceğide yok gibi 40 ı bulur dedi. Haftada 200 gr alıyor gibi en az sanırım normal doğum yalan oldu. 40. Haftada kaç kilo doğar bilemiyorum. Acaba yavaşlar mı büyümesi?
AynurDemir Bgun kafasi kac hafta önde gidiyor senin. Benim 6. Aydan bu yana hep 3 4 hafta önde gitti 5 haftayı bile gördüm. Suan 39. Haftadayim kafasi 40 bucuk haftalik yani yavasladi. Ama yinede normale gore biraz buyuk 🤔
Bgun AynurDemir benimde şakak kısmı 3 hafta önden gidiyor sınırlarda dedi bugün doktorum.Sağlık açısından Allaha şükür bir sıkıntı yok ama normal doğum olarak sıkıntı yaratabilir dedi.Bende hep normal doğum istiyordum ama belkide kısmet değil bilemiyorum.
Mucizesin Sevgikaya canım çık geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 Suni ve fitil hakkında biraz bilgi verir misin lütfen 🙏🏻Ben de deneyeceğim de
Linademir Nata97 canım bende ilk gebeliğimde aynı senin gibiydim bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine pilates topuyla sakince otur kalk yaptım akşamında sancım başladı ve doğumhanede bile pilates topu istedim. sonuç 12 saat sonra normal doğum😍👏🏻