Nata97 yalnız değilim demek ki 🙄 37+3 te doktor 40 haftayı beklemez dedi 38 hafta bitti bende de ses seda yok yarın kontrol var çatı muayenesi belki tetikler 😁 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
doğumunuz olunca yazın lütfen meraktayım😁