Sevvaldal Erenbatununannesi hamilelikte zarari var miymis? Mantıken olmaması lazım ama insan tedirgin oluyor. Çok geçmiş olsun size de🙏🙏🙏
Erenbatununannesi Sevvaldal ya ben ne olur ne olmaz diye tedbir amaçlı gittim enfeksiyon falan kalmayayım diye..
Sevvaldal FSCMK 3 saat oldu şişse şişer miydi şimdiye kadar😔 hala acıyor çok ama şişme yada su toplaması yok😢
Minik1anne Sevvaldal hemen değil ama saatler sonra şu topladı ve 2 hafta çektim krem kullanmama rağmen hala orası mor bence git derim çünkü sonuçta o deri ölüyor yanık şakaya alınacak birşey değil cilt altına etki ediyor sonuçta
Nursemomm Sevvaldal evet hemde felaket ilk gün yanık tedavisi uyguladım evde steril spanch kremi sürdüm bi kaç gün pansuman yaptım sonra açtım hava alıp iyileşmesi için baya on gün sonra falan düzelmişti izide kalmamıştı
Bsrkrgz Yumurta akı ve patates rendesi. Kendim yandığımda kullanmıştım hem acısını geçiriyor hemde iz bırakmıyor mutlaka deneyin geçmiş olsun. @Sevvaldal