Arkadaşlar herkese çok teşekkürler🙏🙏🙏 nöbetçi eczaneden narted diye bir solüsyon aldım. Tamamen bitkisel bir ürün, bunu tavsiye ettiler gebelikten ötürü. Sürdüğüm ilk 1-2 dk çok yandı ama sonrası gerçekten inanılmaz bir rahatlama🙏🙏🙏 umarım su toplamasını da önler🙏🙏🙏 benim gibi ihtiyacı olacak olanlar varsa diye yazmak istedim. Herkese çok teşekkürler tekrar🙏🙋♀️💕