Erenbatununannesi Sevvaldal canım iki hafta önce benimde elim buharda haşladı baya yandı. İki saat evde geçirmeye çalıştım geçmedi acile gittim hamile olduğumu da söyledim Bi iki ilaç sürdüler iki üç saate anca geçti ağrısı..
FSCMK Erenbatununannesi bende geçen sene düdüklü açarken buharı kolumu yaktı 2 3 saat sonra kolum şişti su toplar gibi oldu doktora gittim hiç acımadan sıyırdı attı kolumu eliyle 😬😬krem sürdü
Sevvaldal Erenbatununannesi hamilelikte zarari var miymis? Mantıken olmaması lazım ama insan tedirgin oluyor. Çok geçmiş olsun size de🙏🙏🙏
FSCMK Sevvaldal diş mancunu sür oda acısını alıyor yada soğuk yoğurt sür sızısını alıyor çok fazla yaktıysan eşin bepantol krem felan alsın canım 😬çok geçmiş olsun yanık zor olur elin şişerse korkma o kendi iniyor bir kaç saat sonra elin şişer canım
Sevvaldal FSCMK 3 saat oldu şişse şişer miydi şimdiye kadar😔 hala acıyor çok ama şişme yada su toplaması yok😢
Minik1anne Sevvaldal kuzum bende bundan bi ay önce bacağıma kaynar çay döküldü karnıma dokulecekti son dakika ayağa kalktım bacağıma döküldü Allahtan macesol var veya doktora gitmelisin krem yazmalı çünkü hem izi kalıyor hemde pişik oluyor gitmelisin
Deletedmom133 Sevvaldal başka öneriyi aklından bile geçirme canım tasiksiz su tut yeterli ilk yardım eğitimde öyle yapıyoruz biz
Sevvaldal Ezgib alovera bitkisi vardı onu kırıp sürdüm. Sürdüğüm anda iyi ama etkisi geçince devam ediyor yanma😢