Mrry Alarasel aynen öyle korkma ne yapacağını bilememek insanı kasıyor ama o an geldiğinde bilebiliyor insan onu o yüzden o ana kadar kendimi gerip güzel günlerini kaçırma tadını çıkar gebeliğin😉
Salmanc Mrry doğumdan önce böle bir durumun varmıydı göğsünle ilgili kuruma vb. Bir doğum da mı oldu hemen bir saatin içinde
Mrry Salmanc hayır yoktu emzirme sürecinde olan yaralar sızlamalar acı genelde olur ama benim ileri düzeydeydi birkaç gün içinde oldu zaten kopma
Zuhresule ayserdemmm benim yırtık olduğu icin dikişlerim çok derindi 34. günümde düştü en son. 1 tane kaldı o da ppopomda 🤭 acısı da popomdaki hariç 3. Haftamın basında geçti
Salmanc Mrry aklım almıyor düşünemiyorum resmen onun acısını allah yardımcısı olsun yaşayanın. Doğumdan önce krem sürmelimiyiz ?
ayserdemmm Alarasel canım ayaklanıyorsun bende öyle oldum kalktım yürüdüm fln ama sonradan anlıyosun 2 gün sonra daha çok hıssetım acısını dikiş acısını kolay değil o kadar
Ytugcek Alarasel sezaryen çok daha zor karın kasi kesiliyor sonuçta, ben yine olsa yine normal doğum yaparım. Sadece iyi doktor bulmak lazım, gerçi bu 2 doğum şekli için de geçerli
Mrry Salmanc evet eğer alma imkanın varsa hemen al son ayında kullan masaj yapma ama göğüs ucuna Ben üç ay gümüş kapak kullandım onunla tekrar et parçası oluştu
arastirmacianne Vctry1706 normal Doğum sonrası vajina eskisi gibi olmuyor genişliyor diyorlar doğru mu ? Ayrıca Normal Doğum sırasında hemoroid de olabilir diye duymuştum.Ben de normal doğum yapmak istiyorum Allah izin verirse ama bunlardandır dolayı korkuyorum.Tecrübeli olarak sizler daha iyi bilirsiniz tabi🙏🏻
ayserdemmm arastirmacianne hemoroidte oldu dikişte canım ama sezaryen olsun istemezdim yinede normal Doğum gibisi yok
Vctry1706 arastirmacianne benim doğum öncesi de hemoroidim olduğu için bu konuda bu fikrim yok maalesef 🙄 valla vajina dışarıdan normal eskisi gibi duruyor içini şu an için bilmiyorum tabi 😁 ama sonuçta yaklaşık 3bucuk kilo birşey çıkıyor elbet esniyor ama normale dönüyordur iç kismida 😊
ayserdemmm Mrry sağol canım evet değene önerıyor herkes bide dıkısler var ya ayıp söylemesi kabız olmaktan çok korkuyorum sürekli sıvı tüketiyorum ilk 4 gün yapamadım zaten kafayı yedim😏
Mrry ayserdemmm ben üç aydır o sıkıntıyı çekiyorum doğumdan beri eğer yaşadığın yerde bulabilirsen labada yada üflemek diye bilinen bi ot var sarması falanda yapılır hani biliyorsan onu ye yemeğini yapıp kabız olma bu süreçte çok fayda sağlıyor