Alarasel evet çatı önemli oluyor hiç zor bişey değil zaten çatı muayenesin benim uygundu çatım açılmam çok iyiydi bebek basısıda öyle iyi basıyordu ama rahim duvarım incelmedik onaltı saat bebeğim gelmesin diye sancı çektim ben incelmeyi bekledik ters oldu benim ilerleyiş o yüzden dikişim çoktu