Mrry ayserdemmm ben üç aydır o sıkıntıyı çekiyorum doğumdan beri eğer yaşadığın yerde bulabilirsen labada yada üflemek diye bilinen bi ot var sarması falanda yapılır hani biliyorsan onu ye yemeğini yapıp kabız olma bu süreçte çok fayda sağlıyor
Mrry Salmanc evet eğer alma imkanın varsa hemen al son ayında kullan masaj yapma ama göğüs ucuna Ben üç ay gümüş kapak kullandım onunla tekrar et parçası oluştu
Mrry Salmanc hastane çantana da kesin koy canım kullan her emzirmeden sonra çok zor sızısı bile ki düşün kopması ne kadar acı verdiğini sızı normal korkma ondan kullan kremi bişey olmaz o zaman
Vctry1706 arastirmacianne benim doğum öncesi de hemoroidim olduğu için bu konuda bu fikrim yok maalesef 🙄 valla vajina dışarıdan normal eskisi gibi duruyor içini şu an için bilmiyorum tabi 😁 ama sonuçta yaklaşık 3bucuk kilo birşey çıkıyor elbet esniyor ama normale dönüyordur iç kismida 😊