Cylncyln 12+1 çıktı ultrason dA ikili test istermisin dedi yapalım dedim eli kolu baya belirginleşmiş zıplıyordu tosunum 😅eliyle yüzünü kapatıyordu cinsiyet tahmini de söyledi ama bekleyelim dedi çok harikaydı kan sonucum dA yarın çıkıcak o dA inşallah temizdir ultrason ölçümlerinde bir sorun görmüyorum dedi çok şükür darısı sana inşallah canım