Duuyguum Cylncyln ben yeniyim canım daha sana göre ☺️ Bir yıl oldu bana Mayıs’ta benim de ilk olacak inşallah iki kürtajım var benim de allahım bunlara sağlık versin inşallah
Merve0909 Merhabalar🤗 benimde 10+3 aşırı dercede halsizlik var bende ama geçicek inşallah bunada şükür ☺️
kr1907 gozdeyildirim ben bundan hiç birşey anlamıyorum ben de öyle oluyor 9+5 ‘im aslında ama hafta olarak 10.haftasınız nasıl oluyor😁
gozdeyildirim kr1907 9. Haftayı geçmiş oluyorsunuz 9+1 bile olsa 10.hafta olarak kabul ediliyor. Gebelikte böyle hesaplanıyormuş 🤗 bende şuan 10+2 yani 11 haftalığım 😂