Tunam28 dırek doktordan duymadım arkadasımın daha kırkı cıkmadı ada da sezeryan oldu belden uyusmalı , 1850 vermısler. Valla ınanın bılmıyorum ız kalmasın dıye mı agrı olmasın dıye mı ek ucretlı bısıler oluyormus eşi ilgilenmıs bunlarla ditek ne derlerse tamam dıyıp yaptırın dedı . Sıze fıyat vermedıler mı salı gunu sezeryana gıreceksenız