Busraoksz Sumeyye_123 ultrasonlarımız hep sıyah beyazdı ama ben 24. Haftadan sonra memleketıme gttım o esnada burada muayene olmadım .32. Haftada yanı Dun gttıgımde renklı gosterdı ve bır sıyah beyaz bırde renklı cıktı verdı .
Sumeyye_123 Tunam28 katlarda ki lavabolarına gitmediniz mi hiç gerçekten pis yani bilmiyorum kendi çalıştığım ve doğum yaptığım hastane fazla temizdi galiba 🤷♀️
Mervezem Sumeyye_123 aslında en güzeli kadın doğum hastanesi sıra bulunsa. Hem temiz ve donanımlı hemde bir rahatsızlığım sırasında birkaç gün yatmam gerekmişti ferah. Ozaman şansıma sanırım kalabalıkta değildi yattıgım kat
Sumeyye_123 Mervezem evet devlet hastaneleri çok daha temiz Burda ama doktorlar o kadar yoğun ki doğru düzgün bakmaları mümkün değil
Busraoksz Tunam28 demek kı aynı sezeryanda fıyatı buyuk oranda denız odalı hap olayı sezeryanda da gecerlıdır
Tunam28 Maalesefff ada hastanesi donanımlı fakat.her fırsatta para almaya çalısıyorlar...hayırlısıyla kucagımıza alalom da..napalım🤗