Sumeyye_123 bende aynı durumdayım 14 haftalık hamileyim bende espiye de oturuyorum. Bende hemşireyim devlet hastanesinde çalışıyorum. Hastanedeki arkdaşların çoğu ada hastanesindeki levent beyin çok iyi olduğunu söylediler bende onlara güvenip gittim 3 kez gittim ama çok kararsızım devam edip etmemek konusunda 😕 sanırım yeni doğan yoğun bakım olduğundan kent hastanesine göre daha pahalı doğum ücretleri ve odanın deniz manzaralı olup olmamasına göre ücret değişiyormuş