Cemreask kandaki beta yükseldikçe idrardaki pozitif çıkar ve ben doktora gittiğimde adetimden 1 gün falan geçmişti beta 12, 7 ydi yani idrar testi yapsam çıkamzdı. Ben 1 hafta sonra erken test (predictor) aldım ondan pozitif çıktı. Sana tavsiyem predictor al ya da biraz daha bekle ya da kadın doğumcu nöbetçi oluyor özele git