Cemreask döllenmeye bağlı canım genel olarak herkes erken öğreniyor ama istisnalarda var benim gibi benim adet geciknesinin 3ncü günü kanda bile negatiftken 11nci gün öğrendim olabiliyor bu tarz şeyler için rahat etsin istiyorsan yap birtane ama yoksada adet olana kadar umut var demektie yok diyip direk üzülme