Cemreask Kızlar bu ay klomen kullandim ve adetime 1 gün var yarın yapsam mı yoksa geçmesini mi beklesem belirtilerim gogus ucu agrisi bel bide kasık agrisi oglumda da bu belirtiler vardi onada klomenle hamile kaldim bu sefer olmusmudur acaba
deletedmom472 Cemreask ben klomen kullanmadım da ovulasyon testi sadece aynı belirtiler var bende 6 gün geciktim ama bekliyorum ☺️ inşallah hamilesinizdir ☺️☺️
Tutkukaral Cemreask cikar bence canim benim 3 gun kala cikti. Ama catlatma ignesi oldunmu o yaniltiyo bazen
Cemreask Tugce1803 Marayy Goncagl deletedmom472 Leylaacl kızlar ikininci çizgi varmış ben görmemişin gece silik bir şekilde sanırım hamileyim yeni oldugu için silik ay çok mutluyum bugün gider kan veririm 😍😂😂😂😂😂
Cemreask Cemreask Marayy Goncagl mysteryy34 kızlar negatif erkenmi yaptim aceba umutluydum olucak diye
3melekannesi Cemreask ben gece 11 de yapmıştım çıkmıştı bir gebeliğimdede öğlen yapmıştım varsa herzaman çıkıyor🤗
mysteryy34 Cemreask alakası yok benim hiç idrara çıkasım yoktu su içtim 10 dkka sonra tuvalete gittim pozitif çıktı
Daphne mysteryy34 Ben de aynısını diyecektim sırf test için su içip yapmıştım sonuç pozitif. Beklemeye gerek yok