feyzaa34 Hbbkry hahaha belli değil mi😂😂 kuzum bizde cinar efe cinar efe diyip duruyoduk karnimi bile öyle severdim hep 15. Haftada baktık kiz😂😂😂🤷♀️ planlar değişti😊 hüsrana uğramayın aman sizde☺😘
Burcuveburcum Adisimmm bence gayet anlamlı bardak kelimesiyle bir tutulamayacak kdr da güzel🌸 nefret edilecek bir isim değil kızıma çok severek koydum ben 👋
feyzaa34 Ozgeliz evet söylenmiyor hele diğer isim.😊Eşimin hevesi var, hocaya soyleyim hutbede 2 isim koymayın desin😂😂😂
Minejjan feyzaa34 gerizekalı kayinpederimin isminin yanına kısa birşey arıyorum ama henüz bulamadım isim yüzünden hamileliğim zehir oldu 27 haftalık olduk son dakika kız olsun sürpriz yapsın diye bı umut bekliyorum 🙄😣
feyzaa34 Minejjan bozma morelini kuzum eşini ikna et kimliğe yazdırma bari😁 var öyle takiklar ya illa benim ismimi koyun diyenler 😏 allah yardımcın olsun ne diyim😘 sen diğer isimle telafuz edersin😋
Minejjan feyzaa34 iki ucu boklu değnek hesabı benimki 🤦 Allah yardımcım olsun el kadar bebeğe ramazan diye nasıl seveceksem of çıldırmak üzereyim
feyzaa34 Minejjan çıldırma kuzum sakin😋 ramazan efe ramazan buğra ramazan alp bunlarda güzel oluyor. Bizim komşumuzda kayınpederinin ismini koydu selim niyazi🤣🤣🤣 ramazana şükret sen beterin beteri var😋😍😘
Rafiye07 Minejjan 😂Ben de 8 sene önce Ramazan Emir koymuştum.Kayınpederim benim ismimi koy falan demedi ama tek oğlu var diye koydum.Gerçi görümcem demişti babamın adını koymayacak mısın diye...🙄 Neyse ki soyamız 3 harfte çok uzun olmadı.🤪 😂
Serrameri @feyzaa34 bende kızıma serra lina istiyodum ama eşim linayı istememişti bence sare lina çok güzel
feyzaa34 Serrameri peki bisey sorucam canim😆 liiiina mi lina mi😂 yani L nin yanında ki i harfini uzatıyoruz mu bi fikrin var mi🙄
feyzaa34 zulaluz rümeysamızda var🙁😂 ailede çok kız var tüm güzel isimleri kaptılar vallahi beril beren duru hepsini koydular vicdansızlar😆😆😆
Iremgokce feyzaa34 canım bende sarenik yanına koyduğun bütün isimleri çok beğeniyodum fakat öyle çol duyuyorum açıkcası bana öğk geldi bende nilda ismini düşünüyorum kız olursa sarenin yanına koyuncada fena olmadı bence sare nilda 🥰
feyzaa34 Iremgokce aynen canım ya oda hoş oldu sare nilda 😍 bu arada nilda tek başına da çok güzel ☺☺☺
25agustos feyzaa34 elif sare de olabilir 😀 biz de elifin yanına isim arıyoruz ama elif sare var yakınımızda o yüzden sare olmuyor 😀 çok zor gerçekten isim yahu 😔
feyzaa34 25agustos benim kardeşimin ismi rana bende elif rana yi çok duyuyorum canim ranayi ben koymustum ona hemde anlamı çok güzel 🤗🤗 bizimde elif zümramiz var bal gibi❤❤😘