Burcuveburcum canim zaten muzik terimi gibi bisey olması anlamsiz oluyor. Bardak kelimesinin de bir anlami var su içiyoruz içinden ama baktiginda isim olarak anlamsiz. Yoksa her kelimenin kendi içinde barındırdığı bir mana var. Arya bana da kaba geliyor isim olarak kuzenimin ismi kız 25 yasinda isim yeni moda oldu o da nefret eder isminden