Melegimm19 Leylam12345 evet canım geç döllenmeydi geç yumurtlamışım ilk başlarda fark15 gün vardı şuan bir haftaya düştü bebeğim arayı bayağı kapattı şuan 13+5iz 😊
sevdicek Adetim 4 gün gecikmişti değerim 671di. Ama sonrasında hiç kan takibi yapmadık 5 gün sonra doktora gittim vajinal muayene ile keseyi gördü hiç kan sonucuma bile bakmadı. Hatta garip gelmişti takip etmesi gerekmiyor mu diye.
eglhnztrk Damla01 merhaba geç döllenme miydi sizin? Ben 3+3 te yani dün gidip meraktan kan verdim 3.3 çıktı sonuç😂 negatif biliyorum ama adetime daha çok var. Merak ettim siz ne zaman öğrendiniz
ZehraAlbayrak edamutlukinali adetime 4 gun kala 72 idi. Sonra tekrar olculmedi cunku 2 hafta sonra keseyi gormemiz lazimmis gormezsek tekrar tahlil dedi doktor. Gorduk. 2 hafta daha gecti bebegi de gorduk. Oyle ilerledi
Rabiayz edamutlukinali canım bende ilk keseyi görmedim adetim 10 gün geçmişti geç döllenme olmustur dedi doktorum 7+2 gibi görüktü kızım suan 31+5 im ilk oğlumda 5+2 de keseyi gördük 6+2 de kalp atışını duyduk değişiyor yani sıkıntı etme Allah’ın izni ile sende keseyi görürsün pazartesi ❣️değerin baya yüksek bence
Esra2623 edamutlukinali bende pazartesi keseyi görmeye gidicem inşallah görürüz kaç haftalık sizin şuna
edamutlukinali Esra2623 bende bugün keseyi görmeye gidicem eğer gözükmezse alttan muayene edecekmiş doktor
Mihri23 Adete beş gün vardı 73 çıktı iki günde bir iki kat artması gerekiyordu 221 oldu sonra 670 oldu öyle öyle arttı
Sukeynahafsa Benim 1,7 çıktı ikincisini yaptırdıqımda 0,100 çıktı. Hâlâ adet olmadım ama kafama takılan şey bu deqer qitqide düşüo mu yükselio mu anlamadım 🤷♀️
SedaaaS edamutlukinali ilk öğrendiğimde 54 tü öğrendikten iki saat sonra 64 oldu ondan bi 8 gün sonra da 2967,94 çıktı 😳😂😂😂😂🙈
Esra7814 edamutlukinali ilk 41 Di 3 gün sonra 278 oldu bir daha bakmadık keseyi gördük bir hafta sonra. Şuan 15+3üm
Duyguaydin edamutlukinali benim ilk 50 çıkmışı sonra lekelenme oldu tekrar test yaptırdım 34,5 çıkmıştı 2 gün sonra tekrar yaptırdım 25 çıktı yani bebek düşüyormuş dün öğrendim bende 😔