Afra34 edamutlukinali İlk acilde öğrendim 48 bı hafta sonra 2000 bı hafta sonra 22000 civarı 😊 bugün tam iki ay oldu🤲🏻rabbim sağlıkla kucağmıza almayı nasip hepimize eylesin inşallah.
Busra9071 Bu çarşamba yaptırdım bende 318.0 çıktı düşük dediler hastaneye gittim 939,40 a çıkmış pazartesi gidicem tekrar
yigitmom_ edamutlukinali Adetime 3 gun kala 89.19 idi adet günüm tekrar yaptım 765.64 çıktı ve adetimi hesaplayarak 5+3'ken doktora gittim keseyi gördüm 1 hafta sonra kalp atisini duydum😍
2bebisannesi Tubabulat2018 kaç haftalık tı peki adetin kacıncı günü gecmiş ti benm de 3425 cıktı da ondan sordum
espalp edamutlukinali adet olmam gerelen günde 320’ydi. Korkumdan hiç yakip etmedim. 5+1’de 6627 çıktı bi daha da ölçtürmedim😂
BurinTasKaradag 2225,98 adet 10 gün geçtikten sonraki değerim. Şu an 6. Haftadaym keseyi gördük ama kalp atışı haftaya dediler bakalım.
Tubabulat2018 2bebisannesi benim 10 gün geçmişti kendi hesabimla ama doktorum 6 gün gecmis demisti gene tarihim tutmustu ama
Melegimm19 Leylam12345 evet canım geç döllenmeydi geç yumurtlamışım ilk başlarda fark15 gün vardı şuan bir haftaya düştü bebeğim arayı bayağı kapattı şuan 13+5iz 😊
[silindi] edamutlukinali canım 2000 olmadan kese gözükmez doktorun zaten ilk altran bakmalıydı canını sıkma değerin çok iyi eğer anormal bir gebelik olsaydı sonuç çok düşük çıkardı
edamutlukinali Meowduman en iyisinin yapmışsın canım 😊 bakalım bende Pazartesi günü keseyi görmek için gidicem inşallah görürüm 🙏🙏
Esra2623 edamutlukinali bende pazartesi keseyi görmeye gidicem inşallah görürüz kaç haftalık sizin şuna