Canım ben ilk öğrendiğimde 340 çıkmıştı beta değerim adet günümde baktırdım iki gün sonra 493 çıkmıştı yani yükselmiş ama azdı doktor biraz bekleyip 4-5 gün sonra tekrar test yap dedi ve 4 gün sonra 3830 çıktı beta değerim geç döllenme yaşamıştım şuan 9+1 deyim çok şükür 😊