Kubradgrmnclr edamutlukinali ilk ogrendigimde 312 2 gun sonra 780 pazartesi gidicez birdaha doktora bakalim nasil ilerlemis. Sizin kacti
edamutlukinali Adetimin 12. Günü kan testi yaptırdım 1342 çıktı iyi mi sizce Pazartesi tekrar gidicem kan vermeye herşey o gün belli olacak kese gözükmedi ilk kan verdiğimde doktor Pazartesi gel tekrar bakalım kese gözükmezse alttan muayene ederiz dedi 😔
[silindi] edamutlukinali canım 2000 olmadan kese gözükmez doktorun zaten ilk altran bakmalıydı canını sıkma değerin çok iyi eğer anormal bir gebelik olsaydı sonuç çok düşük çıkardı
Rabiayz edamutlukinali canım bende ilk keseyi görmedim adetim 10 gün geçmişti geç döllenme olmustur dedi doktorum 7+2 gibi görüktü kızım suan 31+5 im ilk oğlumda 5+2 de keseyi gördük 6+2 de kalp atışını duyduk değişiyor yani sıkıntı etme Allah’ın izni ile sende keseyi görürsün pazartesi ❣️değerin baya yüksek bence
eglhnztrk Damla01 merhaba geç döllenme miydi sizin? Ben 3+3 te yani dün gidip meraktan kan verdim 3.3 çıktı sonuç😂 negatif biliyorum ama adetime daha çok var. Merak ettim siz ne zaman öğrendiniz
Pnaratnn edamutlukinali 2550 çıktı 2 gün geçmişti sadece sonra bidaha kan vermedim k şeyi gördüm diğer hafta da bebek
edamutlukinali Pnaratnn maşallah 🧿 çoğunluk bende dahil neden böyle yavaş ilerliyor ki bi anda görebilsek keşke keseyi
Meowduman edamutlukinali şuan 15 haftalık hamileyim canım 😊 sadece bir kere baktirdim btchg ye daha da baktirmadim 6 haftalikken gittim keseyi gördük
Meowduman edamutlukinali söyle oldu ilk kontrol kalp atışını duymak için gittiğimde adet gunum 2 hafta geçmişti yani 6 haftalıkti hesaba göre. Gittiğimde 4 haftalık gözüktü kesesi göründü kalp atışı henüz yoktu doktor geç döllenme olabilir dedi daha sonra 2 hafta sonra tekrar gittim 7 haftaya tamamlamisti o zaman duyuldu kalp atışı😊
Meowduman edamutlukinali yanı gebelikten emin olmak için hemde kalp atışını duymak için hemen gitmedim hemen görünmüyor zaten 😊
edamutlukinali Meowduman en iyisinin yapmışsın canım 😊 bakalım bende Pazartesi günü keseyi görmek için gidicem inşallah görürüm 🙏🙏