Demrl nilaylaylaylay aynıyız canım çarşamba günü erkek olduğu kesinleşti ikili tarama testinde de erkeğe benzetmişti şimdi kesin erkek dedi 😊
Srnkrbrn Yagmurozer 22+3 üz kötü günler gecti sırada daha kötüleri var dermişim 😂😂😂😂😂 şaka bir yana güzel günler simdi ilk baslar cok zorluk cektim simdi henüzde tüm sıkıntılar bitmedi allahım beterinden korusun ama iyiyiz çok şükür iyi geçiyor 😘😘
kubos_29 Susam14 Allahıms agkıcakla kucagımıza almamızı nasip etsin insallahhh🤗🤗sende de kasık agrıları oluyormu canım
Deletedmom143 Yagmurozer sata gore 26+4 usga gore 24+2iz🤭🤭🙈🙈🙈🙈iyi gidiyo bizimki☺oglusum uyumaya koymuyo beni cocuk her tarafimda geziyo vallahi😁😁😁😁cok iyi gidiyo.kan uyusmazligi ignem var sadece o olucak insallah😍hazirliklara yavastan baslamisiz☺
Susam14 kubos_29 evet oluyor karın göbek delıgım de bugun agrıyor ve dünden dır aşırı kasıntı var göbegımde ne yaptıysam durmuyor 😔