33+5 iz bizde bana zaman hızlı geçiyor ya 😂 her şeyle kendim uğraşıyorum belki ondan olabilir şunu yetiştireyim bunu hazırlayayım gibi mesela evimin temizliğini daha yapmadım bayramdan sonra yapayım diyorum sonra diyorum ya aniden doğurursam 😂 hediyeliklerimi hazırladım mesela sadece paketleme işlemi yapacağım 30 adet anahtarlık 100 adet magnet hazırladım bi paketleme kısmı kaldı kapı süsünü hazırladım kıyafetleri yıkayıp ütüledim temizlik olarakta geçen Hin mutfak dolaplarını cifledim tertemiz yaptım şimdi bi kızartma yapayım daha sofraya oturmadan hemen temizliyorum kirlenmesin tekrar uğraşmayayım diye 😂😂