RdvnMlkn Yagmurozer 38+3 ara ara sancilarim var kizlar ayni haftada olan varmi bebek hareketleri nasil
mart150692 RdvnMlkn bende 38+2 deyim dün çatı muayenesi yaptı doktor 2cm açılma var dedi muayeneden sonra kanamam oldu şimdide ara ara gelen sancılar var bu durum daha kaç gün sürer bilmiyorum
RdvnMlkn Kestane nstde sancim var ve sanki adet olucakmism gbi bel agrim var bebegin hareketlimi senn
nilaylaylaylay Demrl biz de bugün 15+3 üz canım. Cinsiyeti ne zaman öğrendin . Bana hep belirsiz diyorlar
Yagmurozer nilaylaylaylay 15+1 benimde raha geçiyo çok şükür 11de öğrendim cinsiyeti.değişmez diye tahmin ediyorum 😊
Demrl nilaylaylaylay aynıyız canım çarşamba günü erkek olduğu kesinleşti ikili tarama testinde de erkeğe benzetmişti şimdi kesin erkek dedi 😊
Rukiye2709 nilaylaylaylay canım gitmeden tatlı ye benim bıdık fıldır fıldır oynuyor o zaman bugün doktor kesinseler dedi hatta gösterdi 🤭 15 haftalığız
Meltmc00 Fatmafatmaa a ne güzel 9temmuz muhtemel Doğum tarihi ben de 7temmu doğumluyum Doğum günü hediyem olacak oğlum inşallah sağlıkla kavuşmak nasip olur yavrularımızla☺️