selocan7 Merhaba, sezeryan doğum yaptım fakat ne oje sürdüm ne de makyaj yaptırmadım sadece doğuma girmeden önce saçlarımı yaptırdım. Ojeleri çıkarttırıyorlar olursa makyajdan da eser kalmıyor girerken, bebeğimi gördüğümde falan çok ağladım ben o mutluluk gözyaşları makyajı bırakmıyor emin ol🙈🤗 odaya geldiğimde makyajımı falan yaptırdım sonra fotoğraf çekimi oldu zaten en mantıklısı bence sende doğumdan cıkınca yaptır zaten bebek uyuyor oluyo 🤗🤗 hayırlı doğumlar 🙏