Merhabalar , özellikle doguma girenler ya da bilenler doguma oje veya azıcık makyajla gidilebiliyor mu? Ya da bu tarz dikkat edilmesi gereken bir durum var mı? Bazı ünlülerin ojeli oldugunu görüyorum dogumdan cıkmış halde. Bir de düğün makyajı gibi demiyorum ama o hafif allık rimel sürüyorlar onlar da mı yasak yoksa hemen doğumdan sonra mı yapıyorlar? Bu aralar o kadar dogum yapan ünlü var ki aklım karıştı🙈