selocan7 ben normal Doğum yaptım doğumuma bildiğiniz baya bi makyaj yaparak gittim . Sancım yoktu 41. Haftada doğum yaptım doktorum salı gününe kadar gelmezse salı günü suni sancı ile doğumu başlatacağız dedi. O yüzden güzelce duşumu alıp makyajımı yapıp gittim hatta dogumhane de aynı bedende son fotoğrafımız diye fotoğraf falan da cektim 😊 ama gelin görün 12 saat sancı çekip doğum yaptım neyse doğum oldu bitti oğlumu yenidoğan a çıkardılar tetkikleri yapılması icin bende o sıra bi lavaboya gideyim dedim makyajım akmıştır onu sileyim oğlumun ve eşimin karşısına böyle çıkmayayım dedim bi aynaya baktım zerre makyaj kalmamış 😂 ama ben makyaj malzemeleri götürmüştüm hafif bi fondaten ve allık tarzı sürdüm 😊